Vermeld naast een gedetailleerde beschrijving van je klacht, ook altijd je voornaam, familienaam en contactgegevens.
Als je een klacht indient namens een andere persoon, vermeld dan de contactgegevens van degene die op de hoogte wil worden gehouden van de behandeling van de klacht.
1. Na melding van je klacht stuurt de klachtenbehandelaar je binnen de 10 kalenderdagen een ontvangstbevestiging.
2. De klachtenbehandelaar beslist of je klacht behandeld wordt.
De klachten in het lijstje onderaan beantwoorden niet aan het klachtenreglement (PDF, 51 kB) en kunnen daarom niet behandeld worden.
Als je klacht niet behandeld wordt, ontvang je binnen de 10 kalenderdagen een bericht van de klachtenbehandelaar met de reden. De klachtenbehandelaar legt ook uit wat er dan wel met de brief gebeurt.
3. Binnen de 45 kalenderdagen ontvang je de beslissing over je klacht
Je ontvangt een brief waarin de klachtenbehandelaar uitlegt wat de beslissing over je klacht is. De klachtenbehandelaar informeert je ook over de gevolgen van de beslissing.
Als je klacht betrekking heeft op een persoon, dan ontvangt de persoon waarover je ontevreden bent een brief.