×

Cookies op West-Vlaanderen.be

Deze Website maakt gebruik van cookies om bezoekerstatistieken te meten en om voorkeuren van gebruikers te onthouden. Lees de toelichting als u meer wilt weten over het gebruik van cookies op deze website.
Ik ga akkoord.

 

Campagne ondernemen in West-Vlaanderen

 

campagnebeeld_web.jpg 

Op 23 november ging de nieuwe regiomarketingcampagne van de provincie West-Vlaanderen van start: West-Vlaanderen, de beste grond om te ondernemen. Een campagne waarbij het provinciebestuur, samen met de POM-West-Vlaanderen, niet alleen het West-Vlaamse ondernemerschap in de verf willen zetten, maar ook (nieuwe) ondernemers enthousiasmeren om zich in West-Vlaanderen te vestigen.

West-Vlaanderen is dé plek om te ondernemen. Van oudsher kleeft het ondernemerschap op de West-Vlaming. Maar ook de toekomst is verzekerd o.a. via de Fabrieken voor de Toekomst: Voeding, Mechatronica, Blue Energy en Nieuwe Materialen.

Maar van waar komt die gedrevenheid, die dynamiek, die zin om te ondernemen? ‘There must be something in the water’ of in ons geval, er moet iets in de grond zitten. Want in de grond zit ons geheim. In de grond zit onze kracht. En dankzij deze campagne kon iedereen een stukje van deze West-Vlaamse grond proeven.

De hotelschool Ter Groene Poort was er namelijk in geslaagd om op basis van een recept van het West-Vlaamse bedrijf Food Pairing zo’n 450 kilo eetbare grond te produceren.

kalender

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© provincie West-Vlaanderen | LoQutus | algemene voorwaarden