Hoe kan ik als West-Vlaamse non-profit vereniging materiaal reserveren?
- Maak een gratis account aan
- De hoofdverantwoordelijke van de vereniging registreert, 1 account per vereniging.
- Je ontvangt direct na registratie een e-mail, bevestig je emailadres.
- Binnen de 2 werkdagen ontvang je een e-mail van de uitleendienst met de goed- of afkeuring van je account.
- Inloggen is pas mogelijk als je emailadres is bevestigd en je account is goedgekeurd.
Ik ben lid van een vereniging, hoe kan ik materiaal reserveren?
- De hoofdverantwoordelijke van de vereniging kan via zijn online account leden van de vereniging uitnodigen om als contactpersoon materiaal te reserveren.
- De contactpersoon ontvangt de uitnodiging van de hoofdverantwoordelijk via e-mail en bevestigt zijn e-mailadres.
- De hoofdverantwoordelijke heeft bij de uitnodiging een wachtwoord aangemaakt.
- Contacteer de hoofdverantwoordelijke voor dit wachtwoord.
- Inloggen doe je met je e-mailadres en wachtwoord.
- Eenmaal ingelogd, kan je het wachtwoord wijzigen (niet verplicht).
- Indien de hoofdverantwoordelijke het wachtwoord niet meer weet, gebruik wachtwoord vergeten op voorwaarde dat je e-mailadres is bevestigd.
Ik ben lid van meerdere verenigingen?
- Indien je lid bent van verschillende West-Vlaamse verenigingen kan je hetzelfde e-mailadres gebruiken.
- Het systeem vraagt, eenmaal ingelogd, voor welke vereniging je wenst verder te gaan.
- De accounts worden gescheiden weergegeven.
Kan ik mijn gegevens wijzigingen?
- De hoofdverantwoordelijke kan zijn gegevens en de gegevens van de vereniging zelf online wijzigen.
- Een contactpersoon kan zijn persoonlijke gegevens zelf online wijzigen.
Ik stop als lid in de vereniging, wat nu?
- De hoofdverantwoordelijke van de vereniging kan in zijn online-account jou als contactpersoon verwijderen.
- Je ontvangt een e-mail met de melding dat je account verwijderd is. Nu kan je niet meer inloggen.
De hoofdverantwoordelijke stopt, wat nu?
- De hoofdverantwoordelijke kan in zijn online account zijn rol als hoofdverantwoordelijke doorgeven aan een contactpersoon.
- Die contactpersoon wordt hoofdverantwoordelijke.
- De nieuwe hoofdverantwoordelijke kan de vorige hoofdverantwoordelijke, nu contactpersoon, indien nodig verwijderen.
Mijn account staat geblokkeerd…
- Na 3 mislukte inlogpogingen staat je e-mailadres geblokkeerd.
- Contacteer de uitleendienst via telefoon 050 40 76 76 of mail naar [email protected] met de vraag om je e-mailadres te ontgrendelen.
Waarom dien ik mijn identiteitskaart te laten uitlezen als ik materiaal ophaal?
- De uitleendienst wil exact weten wie het materiaal heeft opgehaald, dit om discussie bij mogelijke schade of diefstal te vermijden.
- Bij het inlezen van de id kaart worden enkel de hoogstnoodzakelijke gegevens tijdelijk, versleuteld en GDPR conform bewaard.
- 14 dagen na afhandeling van het dossier worden de versleutelde gegevens automatisch gewist.
- Indien de klant weigert om de identiteitsgegevens te laten uitlezen zal de postverantwoordelijke de uitlening weigeren, het huurgeld blijft verschuldigd.